Ga naar de hoofdinhoud

Ring Kortrijk deel oplossing verkeersknoop Wevelgem centrum

Van "Geef jouw idee | Mobiliteit"

Ga naar het project

Zet iedereen die het knooppunt A19 - ring Kortrijk kan oplossen onder druk. Ik ken veel mensen die echt schrik hebben om dat punt te gebruiken en daarom door het centrum van Wevelgem rijden als ze richting Kortrijk moeten. Als dat punt deftig opgelost zou zijn dan moet dat minder doorgaand verkeer geven in Wevelgem centrum.

Reacties(4)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Erwin Decoene
Geplaatst door:Erwin Decoene
7 jaar geleden
Fondsen vrijmaken om dit aan te pakken is niet zo'n prioriteit in Brussel. Wevelgem alleen zal grote moeite hebben. Alle gemeenten die belang hebben bij een goede aansluiting van de A19 (heel de Westhoek, Ieper, Menen, enz....) zou hier stevig aan hetzelfde zeel moeten trekken.
    Profiel van Annie Depypere
    Geplaatst door:Annie Depypere
    7 jaar geleden
    De plannen zijn er alleen duurt het allemaal zo lang.
      Profiel van Paul Decorte
      Geplaatst door:Paul Decorte
      7 jaar geleden
      Dit punt vermijden we door een andere afrit te nemen voor Gullegm
        Profiel van PHILIPPE NAERT
        Geplaatst door:PHILIPPE NAERT
        7 jaar geleden
        Inderdaad hoogste tijd dat dit fameuze knooppunt op de R8 wordt aangepakt. Werd al zoveel jaren beloofd, maar er moeten weeral eerst ernstige ongevallen gebeuren voor er zal ingegrepen worden

          Delen

          Geplaatst door

          Huidige status

          voorgesteld