Kassei weg toekomstraat
Van "Geef jouw idee | Mobiliteit"
Ga naar het project
Ik rijd elke dag met fiets net zoals vele jongeren en mensen......en ben verschrikt van die verdomde kasseiweg die alles aan je fiets kapot schud.
vind het verschrikkelijk stom ambetant en gevaarlijk.ook zou het interresant zijn om de drie straten die uitkomen op die weg dezelfde voorrangs wetten te geven.egelantierstraat voorrang van recht....nachtegaalstraat stop en guido gezellestraat weer voorang van recht??????niet heel slim en verwarrend voor bestuurders
Reacties(1)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Jonas Doornaert
Geplaatst door:Jonas Doornaert
7 jaar geleden
Zeer goed idee! Vind ik ook een rotweg en begrijp absoluut niet waarom hier niet gewoon asfalt kan liggen.
Deze vraag ooit eens gesteld in de gemeente (in 2015) en dit was het antwoord: Verder kunnen wij u meedelen dat enkele jaren geleden het groen plein in de Toekomststraat werd heraangelegd. We merkten toen op dat het rijweggedeelte in blokken, zich niet in optimale staat bevond. Uit besparingsoverwegingen werd toen echter geopteerd om dit rijweggedeelte niet op te nemen in deze her aanleg.
Momenteel lijkt de huidige toestand van dit weggedeelte niet gewijzigd. U begrijpt wellicht dat we ons eerder ingenomen standpunt dan ook behouden en momenteel niet ingaan op uw vraag om dit gedeelte te asfalteren.
Ondertussen alweer 4 jaar verder. Misschien nu toch eens overwegen om hier budget voor vrij te maken?
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
